Underbara sjukvård!!

Hej, salam, hello, merhaba, moi, hoy and so on jag kanske är tillbaka i bloggvärlden :P
Vart ska jag börja?
Ska jag blogga om allt som jag tänkt på var eviga dag sen jag pausade ;),
ska jag lägga upp bilder som jag för ovanlighetens skull fotat var eviga dag :-O
kan säga att det har varit lite påfrestande att inte blogga...men det just för att jag mår bra av att "skriva av mig" dela med mig ja ni hajjar. Lite som en dagbok fast jag kanske skippar några detaljer eller gör man det?!

Hur som helst jag lägger upp massa crap sen, nu har jag något helt annat att berätta ;)

Mitt stora ♥ är sjuk, riktigt sjuk :(
...(Lång historia)...
Läkaren ringde i fredags...jomen att jag hade velat att du kommer in idag men jag slutar nu 12 (kl.var väl 11.30) så det får bli på måndag. Säg till din sambo om detta och detta händer jamen då är det bara att åka till akuten!
What? Härligt vi ska som gå på nålar hela helgen...jo för läkaren var rädd om han ens klarar helgen.
Ja fy f-an vilken underbar sjukvård vi har helt fantastiskt hur humana och duktiga dem är.
Eller så inte. När det händer saker på saker som man hör med sjukvården, jag läser ofta "rädda kirurgin" via fb många inlägg som görs kan säga i dagsläge så tror jag man hädanefter blir förvånad om någon får den hjälp dem behöver. Man kanske tappar hakan om någon kommer och säger att jomen jag fick hjärtinfarkt och tur att jag fick hjälp så snabbt för annars hade jag varit borta nu eller nått.
Visst det är inte panik panik allvarligt med min sambo just nu iaf :P men en omställning kan jag säga.
Och att detta är mitt fel jupp börjar genast tänka på allt jag hade kunnat göra annorlunda, visst att det kan ha pågått länge men tar på mig skulden eller nått :P
Det blir nog bra, på måndag blir han inlagd och jag ska försöka mig på att jobba utan att tänka,
hur kopplar man bort tankeverksamheten i hjärnan?? Alltså jo det finns något i min hjärna oxå :P

Kärlek till er alla, ta hand om varandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0