Velpotta nummer 1


Jupp jupp jag är velpotta så det bara stinker om det ;)
Men det var mest omständigheterna som gör att jag avbokar tiden för tatuering som jag har nu på torsdag.
Jag skulle åka till Luleå torsdag morgon tillbaka på em, MEN det blir inte så.
Fast jag är inte helt hundra heller VART på kroppen jag vill ha symbolen,
underarmen var jag helt bombsäker på tills jag börja vela och kanske hellre har den på överarmen?????
Så många funderingar och så lite svar :(
Hade vart skönt att bolla ideer med andra...beslutet ligger ju på en själv men shit lite råd å tips tack.
Jag kanske blev lite velig ju närmare torsdag vi kommer :P
Well well så får det bli, nu blir det så ♥

På onsdag ska vi iaf på Al pitcher Fika tour...han är riktigt rolig så det ser jag framemot :D


Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0