Dansat zumba...


Japp idag har jag och nära varit och skakat loss :)
Vi var och dansa zumba, ledaren nämnde hela tiden do it sexy, have fun and so on.
Japp det var kul, alltså det roliga var kanske i hur man såg ut när man titta sig i spegeln
oh oh not sexy at all...men det kommer väl ;)
Får se om jag tar mig upp imorgon :P

Jag har kommit på fler saker som pigan behöver ;)
*svettband (handledsband) ;P
*nya träningsskor (annat vore det väl om dem är gamla :P)
*träningskläder
Och sen när man har tränat så vill man ju lukta gott ;)
*PARFYM min är slut DKNY jag har nu den rosa men har provat den gröna oxå
har inte provat fler än så men tycker om både gröna och rosa kanske man ska köra grön igen eller prova av dem andra färger i DKNY? Nä grön ;)


PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0