♥ Don't miss me too much ♥

Japp då var tiden kommen :P vet inte om alla bloggare har det men varför inte?!

Bloggpaus var namnet, hur gör man då? Ger fan i å skriva, släpper helt i tanken oxå tex vad som händer i ens liv åh det här vore kul att dela med sig/skriva av sig...går man in i hjärnan och programmerar om eller vad sker??

Nå det återstår att se. Jag tar bloggpaus på obestämd tid.

Det blev lite för mkt på sistone med det mesta, tandvärken inte minst :P

inte kul att läsa om, vem det nu är som läser denna blogg? Elände och ajaj.

 

Dagens sötis tänker jag då blogga om nu:

-Mamma det finns riktiga spöken! Det finns dagspöken dem är vita och sen finns det nattspöken och dem är svarta. Och vet du det var någon som hade tejpat på golvet på dagis och alla barnen vet att man inte får göra det så därför var det nog ett spöke!

Ha ha lilla hjärtat då ♥

 

Ta hand om varandra, tänk på mig håll tummar och tår att jag blir anställd att man får vara glad, frisk och hela den biten. Borsta gaddarna och ät på regelbundna tider ring till tandläkaren så fort ni får ajaj ;)

Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0