Ja fy fan :(

Jag lever men inte länge till :( har haft plågsam värk i tanden hela helgen inga piller har hjälpt :( ringde sjukrådupplysning dem sa att tandis har öppet sön 10-11. Igår bedöva jag hela mig inklusive smärtan med whisky kan säga att det var en pärs att kliva upp för att tajma in tandis. Skakis å bakis ligga där i stolen. Nå det visade sig vara en riktig stor inflammation och det måste rotfyllas :( har fått 3 nya tider tar 1.5 t varje gång alltså när jag vet vad det handlar om så är det nästan värt och dra ut skiten :(. Happ happ det var otroligt skönt med bedövning iaf. Men nu gör det skitont i hela tanden käken svullen som fan kan inte sova, varför? Håller det på att läka eller blev det värre ja det är otroligt plågsamt. Räknar timmar tills tandis öppnar för jag måste dit igen få nå starkare piller. Akuten hade jag kunnat besöka men jag gör inte det. Annars var det skitkul igår say no more ;)

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0