Lördagsmys!!


Hej alla fina!
Jag tror jag fick en sol-kick ;), jag har oxå sett solen på riktigt inte bara på fb :P
Idag har jag startat dagen med en stor tallrik gröt och sen har jag bosatt mig i vårat förråd.
Oj oj oj vad det finns mkt grejjer å lika mkt är skräp (januari-rensa-ångest ;))
Det är allt från mina gamla skolsaker :O till lapplandstangan (say no more)
men jag tänkte som så...att om alla saker har varit kvar sen sist jag har rensat så är det på tiden att göra sig av med skiten. För under alla dessa år gör det ingen nytta i förrådet, jomen ibland så går hissen upp jag vet ;)
Nu är vi hos kära mor å far har blivit bjudna på middag.
Imorgon tänkte jag fortsätta med ALLT.
Hoppas ni mår bra...puss å kram












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0