Nu känns det lite bättre :)

Ja fy farao vilken dag, vilken pärs var och jobba men med 0 sömn under natten så blir det som det blir. Ringde tandis dem skrev ut starkare värktabletter (?) plus att jag hämta penicillin. Åh så underbart dagen skulle bli bra. Tog piller och la mig en stund, smärtan plågsam så uti faan :( efter 2 timmar ont ont ringde tandis igen. Nämen ge det en chans till ring i em om det inte går över. Klockan blev 16 och ännu ingen sömn fortfarande lika ont. Check fick en tid 17, dem greja med bedövning tror fan jag blev bedövad överallt utom kring tanden :( dem öppna upp fick hål på ngt och det lät som att det spruta blod. Ojojoj vad det kommer sa ena, Ojojoj ännu mer, ojdå vad mkt blod och var ja ungefär så höll dem på. Ojojoj å ajajaj sa jag. Väl hemma efter nån timma så börja jag känna mig lugn. Nu är det ömt å svullet i käken men inte alls lika pulserande smärta. Lycka! En sån annorlunda födelsedag men otroligt tacksam för alla gratulationer :D får hoppas att jag kan sova hela natten å att det håller sig bra då far jag och jobba imorgon. Pöss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0