Snörvlig hostig prosit

Bilden/texten bjuder jag på fråga mig inte varför jag sparat den på min "hemliga-låda" :P det var väl lite kul att läsa. Kommer inte ihåg vilken tidning jag klippt ut från men säkert nå ungdomstidning när man var yngre vettdy. Vi var på kalas igår en sväng. Det nämndes om 100-dagars förkylning ja tror fan att det är den jag dragit på mig ;). Dotra är nu oxå snörvlig men får se hur natten är förhoppningsvis kan hon gå på dagis. Förresten jag har bott nere i förrådet i helg :D men oj vad det börjar bli strukturerat. Skoterkläderna har tom fått en egen ställning nu fattas bara köp av en skoter så man får använda dem ofta :P Nu ska jag glotta tv å dricka te. Pöss pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0