Spegelbild!


Jupp nu har jag oxå följt strömmen å lagt upp spegelbilden på fb :P
Alltså den funkar just för att man ser inte så mkt egentligen ;)
Flera som frågat varför jag ens köpt bilder, ja varför inte är ju rik som ett troll.
Nä faktiskt för att pränta in i mig att det är faktiskt så jag ser ut.
Jag tänkte framkalla bild på mig å syster för att ge till mor och far vi är ju trots allt deras barn.
Ja sen är det upp till K vad han gör med bilderna, nämen det blir nog bra.
Det var en kul grej som jag sagt tidigare och man lär ju minnas när man tittar på bilderna
vad för snygga poser man försökte att göra, å sen att alla inte lyckas lika bra det är ju en sak :)
Nu ska jag å sötis kolla en film IGEN...har varit hemma med henne idag.
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0