Duktig piga!

Jo en sak som jag är bra på är att städa, många ha sagt det oxå genom livet. Å du är så ordningsam och duktig. Du ser bra ut sådär söt å fin. Okej men bra då det var inte så mkt mer jag duger till :P skämt åsido fast ändå inte. Men idag har varit en bra dag på jobb, jag hade rätt förutsättningar till att göra ett ypperligt bra jobb som duger för mig oxå :D körde lite maskin å så...åh kom att tänka på lassa-tanterna när jag städa på. SAKNA!! Jodå jag är mkt mer än en simpel städtant...jag återkommer om det i nästa kapitel av mitt liv. Hoppas ni alla mår gott och ta hand om varandra, eller om ni så vill skit i andra bry bara om er själv. See ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0