Hatet!

Tjaba, "dem" säger att det är bra att det snöar å så för att hålla hatet uppe det kan man verkligen hålla med om hela Facebook kokar av hat :P skämt åsido men det gör inte så mkt att det snöar har ju inte semester än så ;) Eller jo vi alla blir väl lite kluvna över vädret självklart pendlar det för mig med men oftast när man tänker på snö och att det snöar då kopplas ju längtan till jul ganska starkt. Men i juni ska man väl inte tänka på jul!? Nåväl jag har bott söderut Gbg & Ö-vik jag vet vilka underbara somrar man kan uppleva, jag trivs i KRN så flytta tänker jag inte göra i första taget men om hatet smittas av till mig oxå då kanske jag gört för man vill ju inte vara bitter å bläa åt saker som man ändå kan göra ngt åt ;) Ingenting är omöjligt :D Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0