Dagens roliga :)


Tänk er ett samtal mellan norr och söder, närmare bestämt gooaetland (eller nått ;))

-Hej
-Hej
-Due ville anmeala dig?
-Ja
-Vad heater due?
-********
-Har du nåååge efternamn? (ja vad svarar man nä här uppe i norr räcker det med förnamn :P)
-*******
-Oj det leat saaaamiskt.
-Nä finskt.
-Vi hittear intea dig, äer det nååågen due jubber mead?
-Ja nog finns det en hel del människor :P
-......, ....., ......, äer det nåågen due kännear igen?
-Ja, men om jag inte finns så kan vi låta det bero.
-näe vi ska nog löesa deatta.

.......................samtalet fortsätter..................

Det blir nog bra, men jag tycker om sådana här samtal som jag sen kan skratta åt för att
deat leat såå roooligt ;)

Ha det bäst! Nu ska jag ta hand om stora och lilla sötnöt samt besten här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0