Del 2 i att ha barn ;)

Som sagt man vet aldrig vad som händer när man har gullungar :P
For till jobbet, var taggad för en dag med härligt folk eller nått.
Oftast K som för till dagis, just för att han åker sverige runt när han jobbar :( så det är bättre att jag börjar/slutar tidigare så länge vi har koira här hemma honden ni vet.
Jag har svar på VARFÖR vi har han oxå ;)
Hursomhelst så ringde han å sa att pigan var varm och snorig. Jo hon har hostat hela natten men jag ignorera det, tänkte att det inte var så farligt. Men jupp bara att åka hem. För givetvis skulle K till abbbisko så han kunde inte va hemma. Där har ni en till story till att suga på.

Ja varför vi har honden då, men självklart för att han är så go speciellt när han äter bajs,
fy farao älskar verkligen när han är som besatt UUUÄCK mer kommentarer om han är överflödiga :P

Och sist men inte minst toppar vi detta blogginlägg med att våfflan fortfarande är inne på verkstan, den är liksom i bitar eller nått. Väntar på att få delar så dem kan skruva i den.
Håll i er...SJUTTONTUSEN, ettsjunollnollnoll, 17000 ska dem ha för bilhelvetet.
Kan ju säga att jag inte skrattar direkt över våran fitt-ekonomi som just nu inte är annat än åt pipan.

Må ni vara på bättre humör, fast helt ärligt så bryr jag mig inte...kanske sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0