Jag kan, jag kan ;)

Fy fan nu kan jag oxå lägga upp före/efter bild jaao :P Fan det ploppar upp hela tiden på FB folk som gillar bilder vart man har gått ner från hundra kilo till tre kilo på en dag eller nått sånt hehe japp nu tog jag i ända från tårna. Määän ni hajjar jag vill oxå. Inte jojjobanta bara för att sommaren (kanske) kommer utan punkt nu å för alltid. Jag är ju inte bekväm med mig, framförallt inte hälsosamt med BMI =fetma. Nåväl idag har jag varit duktig å prompat skulle bara inte äta våfflor till middag :S men det blir nog bra. Sötis sover som en prinsessa vi har lekt spelat kollat film etc sambon leker med hans nya mobil check ni läste rätt jupp han byter mobil som han byter kallingar :P Utgång i helg någon? Fredag/lördag? Sugen? Nä just ja alkohol ingår väl inte i träningen :O men om man dansar bort det så hamnar man väl på plus-minus-bra?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0