Åh, så skönt :)

Hej hopp. Läget då?
Här är det skönt, eller det ömmar efter massagen jag varit på.
-Ett fäste här som korsar hit och här emellan är det stramt.
Ojojoj vad stel du är, känner du hur det hoppar osv.  
Nånå jag har varit på behandling för min stela onda nacke som gör ont i mitt lilla huvud.
Det gjorde förfärligt ont, samtidigt som det kittla och var otroligt skönt :P 
Riktigt bra, ingen mesig en som inte vågar ta i utan rejäla tag.
Nu ska det bli ordning på gumman, ska tillbaka dit ngr ggr för att allt ska släppa 
och sen få lite övningar å såna krejjer.
Nu ska denna piga kolla lite tv innan jag kryper till kojs.
Ha det bäst alla ni!!! 
 
Förresten har köpt oss en ljusstake som passar perfekt i köket.
499.- är väl inget mot 745:- så det var billigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0