Inspirerad :)

Haha vilket fult ord inspirerad, iiiinspirrrrerad nåväl jag blev inspirerad ;) till att få inspiration till att pyssla :)
Jaha vad ska jag då pyssla...julkort! Jomen nått mer kan man väl pyssla med om kvällarna när pigan är nöjd å glad, gubben har fått sitt ja och voffisen bara ligger å fiser :P
Japp japp mkt riktigt jag har hittat en grej att producera.
Min kära kusin gör skitsnygga ugglor som hon säljer. Hon är verkligen jätteduktig.
Jag återkommer med mitt producerande när jag har producerat lite :P
Kan säga så mkt att jag gör det med massa massa kärlek ♥
blir det minsta galet så slänger jag i lite mera kärlek då brukar allt lösa sig =D
Nu kör vi...full gas gummor å gubbar thihi ♥ ♥ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0