Så ont :(

Fy bubblan vilken helvetisk dag :( har aldrig känt mig så liten och så "anklagad" kan och får inte gå in på detaljer men det är fan inte lätt att vara städerska. Usch jag har som aldrig tänkt tanken för det finns inte i min värld. Fy farao för en del folk som just idag satte ribban på mina känslor hur det kommer kännas att ta mig till jobbet. Jag vet tänk inte på det å det finns värre saker, men att ens andra tänker och gör så gör mig så otroligt ledsen ja och liten. Förresten tiden av mitt nu bloggande beror på att jag gick i sängen TIDIGT ;) skulle vila ögonen lite HAHAHA oj vad jag har sovit gott :D nå ska fortsätta sova. Usch och tvi vad andras handlingar suger ankballe just nu ;-( Godnatt då alla ni som ändå är på min sida...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0