Buhuuu...

Det här är en flicka, flickan är ledsen. Flickan är jag :P 
Frågade en på jobbet om dem saknat mig, nä det märks inte att du inte är här.
Buhuuu tack som f-n för den. Nämen någon som har ett jobb åt mig?!
Jag är lojal, arbetsvillig, blyg till en början (eller fortfarande är?) snattar inte som en del andra.
Usch, det gör ännu ont att någon ens tror något ont om mig.
Jag vet alla kan inte tycka bra om en, dittan datten och så...men vem gör ens ont mot sina medmänniskor så andra får lida? 
Okej jag kanske skoja lite om det där med jobb, men det kommer stunder som jag helst gör något annat roligt än det jag gör. Men f-n jag trivs ju egentligen, bara små dampstunder som blir piss.
Idag när min sambo kommer hem och jag berättar min känsla kan jag svära på att han yttrar sig i stil med -jaha är det dags för lingonvecka mohahahaha he know me ;) men va tusan jag kan väl få vara sårbar ändå...alltså jag vill ju inte det men det ena beror väl inte på det andra eller?! :O 
 
Well well ta hand om er alla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0