Pippi på pippi...pip pip :P

Åh, jag älskar fåglar dem är så fina ;)
Nu fattas bara en vit, lantlig fågelbur ja ni vet säkert vad jag menar.
Fast hörrni det är ju jul snart :P thihi skolan har än inte börjat och 
mina tankar är kring jul...jamen det är väl härligt ♥
 
 En fin fågel som mormor haft ♥
Fin tavla = fynd från fina M
Dessa oxå fynd från M :)
En urgullig bricka!!
En kudde som jag har sytt, ingen vill ju köpa mina grejer som jag gör :/
så då behåller jag själv :P
Fin fina ugglan som kära kusin sytt, man blir glad av hennes ugglor ♥
Sist men inte minst en ljuslykta som sötis fått i "sommar-present" 
Ja, hon har väl fått grejer hela sommaren eller så har hon gjort något 
kostsamt men denna var en specifik present som hon blev glad över :D
 
Ciao ciao, på återseende!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0