Räkningar!!

Hej hopp!
Har ni läst boken the secret? Ni kan få låna den av mig om ni vill ;) 
Där står det bla att man ska vara sååå positiv och glad till alla räkningar som dimper
ner i brevlådan...enkelt eller hur. 
Att räkna allt som man ska betala att det egentligen är tillgångar som kommer till en.
Ojoj jag hade liksom inte alls behövt jobba. Nåväl jag försöker att se dessa fönsterkuvert som att jag faktiskt upplevt något positivt det är därför dem haglar ner i brevlådan ;)
Så det är dagens nöje att titta på alla räkningar och önska att man helt enkelt var ute och reste i karibien eller nått haha :P
Well well på måndag börjar allvaret för la familjen. Det är väl inte för inte jag blev vald till lokalvårdare...glad och noggrann välkommen hösten nu kör vi ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0