Bröllop!!

Vi ska flyga till Gbg på fredag, ska på bröllop. Kul kul men sen har vi detta dilemma då det gäller att hitta fina kläder som man trivs i :/ Och visst har jag snygg bränna ;) halterneck-bikini-misstag :P när jag såg att jag hade fått färg så tog jag ner bandet å höll upp på nått annat sätt (tur vi bara varit i byn) jamen jag hann ju inte få jämnare färg för det. Nåväl jag hittar ngt brett linne/ klänning så blir det bra. Hoff hoff är det såhär jobbigt att jobba så man är döende på kvällen ;) det är liksom inte min grej det där haha men det är ju underbara "räkningshögen" som man jobbar för jo visst lite socialt är det väl, men lite svårt att prata tjej-grejer med goa gubbarna. Well well nu ska vi tänka positivt. Puss å kram tjingeling :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0