Pass!!

Hallon, nå inte f-n blev det plustid idag >:-(
Eftersom mitt pass gick ut 1 november 2012!!!! Var jag tvungen till att skaffa mig ett nytt.
Alltså körkort nä jag har ju inte det...och id-kort har jag inte haft på flera hyyndra år typ. Det är pass som jag har identifierat mig med då man måste det.
Hursomhelst det gick svajna smidigt att göra det.
Förutom att repan på polisstation är så "öppen" så alla hör ens ärenden så gick det fort. Tanten i kassan skrek ut mitt mobilnummer då hon repeterade vad jag sa 07blabla...jaha så du är född XXXXXX ja ja ni hajjar.
Självklart blev kortet =bajsfult...men jag kan ju inte lika gärna stå där och fota om och om igen då kön var alldeles för lång efter som hörde hela mitt ärende.
Nåväl om några dagar får jag mitt pass, vem hakar på till Hawaii?! :P
Nu ska jag städa och röja här hemma...på återseende :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0