Nu smäller det!

Hej hallå...tror mina tankar har fel frekvens just nu. Bara olycksstatistik, unga män, alkohol ja trafik och en jädra massa bilar ;-) 
Nåväl åkte med buss från A-jaur till Skeå idag, så nu ladda batterierna till måndag. Jag är otroligt nervös, men jag har haft en otroligt bra körlärare så vi får hoppas att jag levererar :-D. Skiter det sig så är det ju inte hela världen. Det finns dem som har det värre än om det skulle bli lite tokigt på måndag. Nåväl när vi var och handla på Ica, så sa jag precis innan jag klev ur bilen...nu smäller det. Ja ni vet kvinnlig intuition ;-) nämen det var en bil som körde ner en hel vägskylt...pang poff platt fall ner med skylt i backen och bilen på. En liten sprätt kom ut ur bilen, varav mina tankar fick upp teori/statistik/forskning om unga män och deras omogna hjärna ;) Nåväl vi gick in på Ica, vet ej vad som hände efteråt...men sen när vi kom ut igen då var det precis som att två bilar hade krockat...lite längre bort än vägskylten som blivit mosad. Det kanske skrivs om det sen...  
Nu ska jag sova, har varit en tuff dag. En lite ledsam dag att lämna fina A-jaur och allt där till. 
God natt alla!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0