Biljetter tack!

Fan, fan, fan och dubbel fan. Jag ville verkligen kolla Fagervall/Björkenvall som är på folkan på lördag.
Och hädanefter ska jag gå på magkänslan och bara boka DIREKT. Allt det andra löser sig sen om jag får gå etc. Åhhhhh vad sur jag är nu när jag kollar hemsidan och det inte finns platser kvar...jo högst upp ngr skitplatser men det vill jag inte. Fattar inte varför man ska vänta in i det sista...:( 
He e bara å gört. Usch välkommen fredag och helg jag vill inte veta av er :P
Jag har iaf slängt i lite färg i mitt gråa hår som dottern sa en dag ;)
Och jag har inte vart och sprungit som jag skulle, men vad gör väl det om hundra år.
GODNATT!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0