Tjaba :)

 
Grönt är skönt och gult är fult så vad har ni gjort i häljen dårååå?
Kan börja med fredag och födelsedag för en på jobbet mitt,
jag skrev så fint på tavlan grattis och tack för allt denne person gör
men det uppskattades ikke...fort som f-n raderades det. Det gjorde ont i hjärtat
men men alla är vi olika (uppenbarligen) nåväl jag hoppades på en storvinst
(gav en triss) så personen i fråga flyttar till hawaii men ikke det heller :/
Skoja bara, skämt, svammel å åter svammel.
Jag var en snäll piga och gav en triss helt enkelt ingen baktanke med det.
Jag trivs ju på jobbet så det så :P 
 
Jag hann med käftis också i fredags, fort och smärtfritt det gillas :D
Stallet sen på em och vi överlevde det också. Pigan trivs ju så då trivs jag också.
Sen dog vi på soffan...
 
Lördag gjorde jag mitt årliga besök på schtan :P. Köpte lite nya kläder till sötis.
Lite nytt hit hem. Massa piller från apoteket etc etc.
Sen var det kväll natt och den sjunde dagen hehe eller nått.
Har haft ont i magen hela dagen idag :( 
 
Pöss pöss alla dårfinkar och dönickar :*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0