Virus???

I jakten på svaret vad som hänt min mobil så satt jag beredd med filmkameran ;)
Igår å idag är det som att det "sitter en annan" och grejar med min mobil.
Den går in i ett mail ut igen in i nästa osv...tänkte inte mer på det. Så nu när jag prova igen hade kameran i högsta hugg jamen ni ser ju...det är ju för tusan virus jag har i iphone eller vad kallas detta som sker???
Läskigt är bara förnamnet...men vad gör man liksom >:-( Och varför i min mobil?
Jag har sagt till K att när vi har kopplat den eller vad det är man gör till paddan så har det känns nått tokigt för då har den typ gått in i nå mail eller så. Men han har ju bara sagt att sluta svamla. Nå nu fick jag ju hybris här hemma, ska aldrig mer ha en mobil...å har stängt av denna skit för gott ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0