Nämen har jag en blogg :P

En kvinna och en man var involverade i en bilolycka, och en mycket svår sådan.
Båda bilarna blev helt förstörda, men otroligt nog klarade de sig utan skador.
När de kravlat sig ur bilarna sa kvinnan: 
- Så du är en man, det var intressant. Jag är en kvinna. WOW! Titta på våra bilar!
Det finns ingenting kvar - och vi är oskadda. Detta måste vara ett tecken från Gud att vi skall fortsätta träffas och bli vänner och leva tillsammans lyckliga i alla våra dagar.
Smickrad svarade mannen: 
- O ja, jag håller med dig. Detta MÅSTE vara ett tecken från Gud!
Kvinnan fortsatte: 
- Och titta på det här, här är ett annat mirakel! Min bil blev helt förstörd, men min flaska med vin gick inte sönder. Gud måste vilja att vi skall dricka detta vin och fira vår goda tur.
Sedan räckte hon över flaskan till mannen. Mannen nickar och håller med, öppnar flaskan och dricker upp hälften och räcker sedan flaskan tillbaka till kvinnan. Kvinnan tar flaskan, sätter på korken och lämnar tillbaka den till mannen. Mannen frågade:
- Ska du inte dricka något? 
- Nej tack. Jag tror att jag ska vänta på polisen...
 
Hahaha, ja vad ska man säga, kuligt :)
Allt bra med mig annars då?
Jo vars det är jämna plågor. Jobbar och sliter nähä där ljög jag allt...tydligen är jag inte så mkt på jobbet enligt mina kära kollegor, nämen skämtåsido men det blir nog bra.
Jag trivs ju fast är lite less på attt städa :O
Hoppas ni mår gr-8 pöss pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0