Men underbart!

Oki doki, skönt ändå att vara tillbaka på jobbet. Okej jag gav kanske inte 100% idag, men veckan är lång :P
Kan säga att jag började med det som jag avslutade med för 3v sen...att suga upp vatten haha!
Nåväl det är eg inte så drygt, det blir ju rent på golvet om inte annat.

I övrigt då jomen kul när en äldre herre typ 70 kommer & säger att nämen du har inte skrivit ngt på FB vad har hänt, det är ju kul att se vad du skriver & gör ;) Till saken hör den att jag är inte vän med han på fb, men han går nog på när andra gillar/kommenterar så ser han.
Och sen om han bara är nyfiken eller bryr sig det kan man ju bara spekulera i :P
Men lite najs ändå att höra att man är saknad.
Finns en del som inte bryr sig, dom ska bara ha sitt sen är det bra med det...men det finns ju folk till allt.

Summa: kul att vara tillbaka på jobbet, mina närmaste bordskompixar är ändå underbara :D Ja fler också :P
Nu hemma med mitt lilla barn.
Han har fått en ny leksak, en orm oj den diggar han...piper som f-n <3
Ha en hejdundrande bra em var snäll mot dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0