Underbar dag?!

Hur har eran dag varit?
Själv har det varit lite väl svettigt/jobbigt ;)
Chillat på FM varit in till stan åt en bit mat sen "hem" igen.
Regnet hälsade på här idag :( nåväl det behövdes nog :)
Oj jag har råkat shoppa upp hela lönen typ :P Så nu är det bara till att jobba, jobba, jobba...hm kanske börja städa lite vid sidan om jobbet eller!? ;)
Pigan tycker om att shoppa <3
Eller det här med att städa, hoff jag städade ut oss från övervåningen idag...men skoja du. Ingen lek att få rent/bort all hundhår med en bajs-dammsugare >:-( Morr när folk inte har bra grejer liksom...nåväl tur att det finns bra roller från classe.
Bara att gå loss på att rolla allt.
Många meter klister blir det :P
Annars då?! Jomen jamen Turbo har levt rövare i natt...men är väl smällar man får ta när man skaffar smått ;)
Onsdag imorgon då, blir en tur till Skeå på em...K & H ska på bio, vi skulle hämta hem dyrgrip men hon blir kvar längre. Så det blir bara jag K & Turbo som åker till Kai på torsdag. Hoppas på bra väder så att jag kan lapa sol sista dagarna också <3
Cancer cancer jo jag vet men man kan inte begränsa & leva livet hur andra tycke...fan jag älskar värme & vintern är lång sen.
Dör jag så dör jag men just nu pågår livet & jag njuter puss på ljumsken <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0