Underbar bild!

Så kul med bilder ;) Har typ miljoner på mobilen men det är liksom najs bajs. Hoff nu kommer det inget vettigt ur mig jag är så trött, så trött. Har vaknat 3 för att jobbelijobba sen hem till hund och fortsätta jobbelijobba hemma :P
Råkade göra en grej, maskin på jobb tjorvade & jag hade lite sängkläder från motell att tvätta.
Ops! Vad gör man inte för firman liksom ;) Jepp min sambo tycker att jag jobbar konstigt men hey only god can judge me :P
Och det var sängkläder som har använts i ett halvår utan att tvättats upp så min godhet kicka igång direkt för sånt <3
Tror nästan att allt gott kommer tillbaka i olika former så att göra det lilla extra på min fritid gör mig inget.
Jag å Sötis ska på ett tag krypa under täcket, ska bara kasta kuddar i tumlaren å rasta kraken en sista gång för detta dygn <3
Pöss alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0